To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/154243
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació |
---|---|
dc.contributor | Xhafa Xhafa, Fatos |
dc.contributor.author | Jiménez Pavia, Pau |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140413 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/154243 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Emotional intelligence -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Motivation in education |
dc.subject | ensenyament |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | millorar resultats |
dc.subject | estats emocionals |
dc.subject | motivació |
dc.subject | influència |
dc.subject | estudi |
dc.subject | institut |
dc.subject | Feedback |
dc.subject | teaching |
dc.subject | learning |
dc.subject | improve results |
dc.subject | emotional states |
dc.subject | motivation |
dc.subject | influence |
dc.subject | study |
dc.subject | institute |
dc.subject | Feedback |
dc.subject | Intel·ligència emocional -- Educació Secundària Obligatòria |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.title | Millora d'aprenentatge a través de feed-back d'estat emocional d'alumnes |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |