To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/165228
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Solé Pareta, Josep |
dc.contributor.author | Mendoza Fariña, Sergio |
dc.date | 2019-06 |
dc.identifier.citation | 132971 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165228 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | ABP |
dc.subject | TIC |
dc.subject | TAC |
dc.subject | didàctica de la tecnologia |
dc.subject | SardEscola |
dc.subject | Aprenentatge Basat en projectes |
dc.subject | ABP |
dc.subject | TIC |
dc.subject | TAC |
dc.subject | didàctica de la tecnologia |
dc.subject | SardEscola |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Disseny i organització del contingut docent al projecte SardEscola |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |