To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/165187
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Salán Ballesteros, Maria Núria |
dc.contributor.author | Naharro Campos, María De Los Ángeles |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140689 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165187 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Vocació |
dc.subject | divulgació |
dc.subject | STEAM |
dc.subject | Àmbit Cientificotecnològic |
dc.subject | ESO. |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Anàlisi dels itineraris curriculars a l'ESO: proposta de millora per fomentar la participació de l'alumnat a l'àmbit cientificotecnològic |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |