To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/165264
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Peña Carrera, Marta |
dc.contributor.author | Vilaret Tolrà, Rosa |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140414 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165264 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Augmented reality -- Study and Teaching (Secondary) |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Place based learning |
dc.subject | Active learning |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu. |
dc.subject | Augmented reality |
dc.subject | Place based learning |
dc.subject | Problem based learning |
dc.subject | cooperative learning. |
dc.subject | Realitat augmentada -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Aplicació de la realitat augmentada a l’ESO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |