To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/166438
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Hernández Fernández, Antonio |
dc.contributor.author | Bertran Martínez, Albert |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140420 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/166438 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Moodle |
dc.subject | metodologia ABP |
dc.subject | Moodle cloud |
dc.subject | PBL methodology |
dc.subject | metodologies actives |
dc.subject | active methodologies |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Moodle (Programari) |
dc.title | Estudi i elaboració de material didàctic que ajuden a millorar la satisfacció de l’alumnat i els seus resultats acadèmics mitjançant metodologia ABP |
dc.title | Estudi i elaboració de material didàctic per millorar la motivació i aprenentatge de l'alumnat de tecnologia mitjançant metodologia ABP |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |