To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167476
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Ferré Ferré, Lídia |
dc.contributor.author | Atienza Conejo, Lorena |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140385 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167476 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | dinàmica |
dc.subject | metodologia |
dc.subject | disrupció |
dc.subject | comportament |
dc.subject | docència |
dc.subject | innovació |
dc.subject | atenció |
dc.subject | dynamics |
dc.subject | methodology |
dc.subject | disruption |
dc.subject | behaviour |
dc.subject | teaching |
dc.subject | innovation |
dc.subject | attention |
dc.subject | diversity |
dc.subject | diversitat |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatoria |
dc.title | Relació entre la dinàmica de classe i les conductes disruptives |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |