To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167554
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Boix Aragonès, Oriol |
dc.contributor.author | Pons i Rodríguez, Benet |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 125223 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167554 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | High school dropouts |
dc.subject | cicles formatius de grau mità |
dc.subject | abandonament prematur |
dc.subject | early leaving from education and training |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatoria |
dc.subject | Abandó dels estudis (Educació secundària) |
dc.title | Estudi de l'abandonament escolar als cicles de grau mitjà i formulació de noves metodologies per reduir l'alta taxa d'abandonament |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |