Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/167552
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Martínez García, Herminio |
dc.contributor.author | Gámiz Vegas, Sonia |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 140345 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167552 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Problem-based learning -- Vocational education |
dc.subject | Motivation in education |
dc.subject | Formació Professional |
dc.subject | Mòdul Professional de Projecte |
dc.subject | Project Module |
dc.subject | aprenentatge basat en projectes |
dc.subject | projectes intercicle |
dc.subject | interdisciplinar |
dc.subject | project-based learning |
dc.subject | technical and vocational education and training |
dc.subject | inter-degree projects |
dc.subject | interdisciplinary |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Formació professional |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.title | La puesta en escena como marco de actividades interciclo dentro de la familia profesional de imagen y sonido |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |