Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/167634
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Mora Mora, Sonia |
dc.contributor.author | Marín Merchán, Llorenç |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 132691 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167634 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Motivation in education -- Vocational education |
dc.subject | Robotics |
dc.subject | avaluació contínua |
dc.subject | MFP |
dc.subject | classe invertida |
dc.subject | classe inversa |
dc.subject | JiTT |
dc.subject | TPM |
dc.subject | manteniment |
dc.subject | Formació Professional |
dc.subject | kahoot |
dc.subject | plickers |
dc.subject | moodle |
dc.subject | edpuzzle |
dc.subject | innovació |
dc.subject | experiència |
dc.subject | motivació alumne |
dc.subject | warmup |
dc.subject | metodologies actives |
dc.subject | just in time teaching |
dc.subject | active learning |
dc.subject | learning sequence |
dc.subject | innovation |
dc.subject | vocational learning |
dc.subject | Total Productive Maintenace |
dc.subject | flipped classroom |
dc.subject | Motivació en l'educació -- Formació professional |
dc.subject | Robòtica |
dc.title | Una experiència amb JiTT aplicada al MP9 Integració de Sistemes d'Automatització industrial, del CFGS Automatització i Robòtica Industrial |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |