Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/167813

Mathematical modelling and the learning trajectory: tools to support the teaching of linear algebra
Cárcamo Bahamonde, Andrea; Fortuny Aymemí, Josep Maria; Gómez Urgellés, Joan Vicenç
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Àlgebra::Àlgebra lineal i multilineal
-Algebras, Linear
-Hypothetical learning trajectory
-Actual learning trajectory
-Emergent models heuristic
-Mathematical modelling
-Design-based research
-Spanning set
-Span
-Àlgebra lineal
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió presentada
Article
Taylor & Francis Ltd.
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Cárcamo Bahamonde, Andrea; Gómez Urgellés, Joan Vicenç; Fortuny, Josep Maria
Cárcamo Bahamonde, Andrea; Gómez Urgellés, Joan Vicenç; Fortuny Aymemi, Josep Maria
Gómez Urgellés, Joan Vicenç
Gómez Urgellés, Joan Vicenç