Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/167813
Títol: | Mathematical modelling and the learning trajectory: tools to support the teaching of linear algebra |
---|---|
Autor/a: | Cárcamo Bahamonde, Andrea; Fortuny Aymemí, Josep Maria; Gómez Urgellés, Joan Vicenç |
Altres autors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria |
Abstract: | |
Abstract: | |
Matèries: | -Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Àlgebra::Àlgebra lineal i multilineal -Algebras, Linear -Hypothetical learning trajectory -Actual learning trajectory -Emergent models heuristic -Mathematical modelling -Design-based research -Spanning set -Span -Àlgebra lineal |
Drets: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipus de document: | Article - Versió presentada Article |
Publicat per: | Taylor & Francis Ltd. |
Compartir: |