To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167793
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Jordana Barnils, José |
dc.contributor.author | Pané Farré, Eudald |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140430 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167793 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | matemàtiques |
dc.subject | tecnologia |
dc.subject | activitat interdisciplinària |
dc.subject | activitat competencial |
dc.subject | technology |
dc.subject | interdisciplinary activity |
dc.subject | competential activity |
dc.subject | Matemàtica -- Educació secundària obligatoria |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Interrelació entre l'assignatura de matemàtiques i la de tecnologia en alumnes de 2n d'ESO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |