To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167687
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Zurita Mon, Silvia |
dc.contributor.author | Cànoves Vilar, Pau |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 132647 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167687 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari |
dc.subject | Relaxation -- Technique -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Motivation in education |
dc.subject | conflicte |
dc.subject | franja horària |
dc.subject | tècniques de relaxació |
dc.subject | conflict |
dc.subject | time slot |
dc.subject | relaxation techniques |
dc.subject | secundària |
dc.subject | high school |
dc.subject | Relaxació -- Tècnica -- Educació secundària obligatoria |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.title | Estudi sobre les hores més conflictives en un institut de secundària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |