Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/167795
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Torra Bitlloch, Immaculada |
dc.contributor.author | Vila Sallent, Marc |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 132595 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167795 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Inclusive education -- Vocational education |
dc.subject | Disseny universal per a l'aprenentatge |
dc.subject | DUA |
dc.subject | Inclusivitat |
dc.subject | DECRET 150/2017 |
dc.subject | NEE |
dc.subject | NESE |
dc.subject | Trastorn de l'Espectre Autista d'alt funcionament |
dc.subject | TEA |
dc.subject | Cicles Formatius de Grau Mitjà |
dc.subject | FP |
dc.subject | Educació inclusiva -- Formació professional |
dc.title | Inclusió d'alumnes amb diferents capacitats a ensenyaments professionals |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |