To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167712
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
---|---|
dc.contributor | Husar, Attila Peter |
dc.contributor | Serra, Maria |
dc.contributor.author | Gómez Pomar, Juan Carlos |
dc.date | 2019-07-23 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.145137 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167712 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles |
dc.subject | PEM fuel cells |
dc.subject | Hybrid electric vehicles |
dc.subject | Piles de combustible de membrana d'intercanvi de protons |
dc.subject | Vehicles elèctrics híbrids |
dc.title | PEM fuel cell system modelling and control for automotive applications |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |