Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/167995
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Moreno Lupiáñez, Manuel |
dc.contributor.author | Victory Molné, Mauricio |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 140427 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/167995 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Problem-based learning-- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Science fiction |
dc.subject | ABP |
dc.subject | ESO |
dc.subject | Aprenentatge vivencial |
dc.subject | CF |
dc.subject | Tecnologia-Secundaria |
dc.subject | Learn by doing |
dc.subject | PBL |
dc.subject | Sci-Fi |
dc.subject | Technology Secondary School |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatoria |
dc.subject | Ciència ficció |
dc.title | Ensenyament-aprenentatge de continguts específics de tecnologia de 2n d’ESO a través de la ciència ficció mitjançant la metodologia de l’aprenentatge vivencial |
dc.title | Ensenyament-aprenentatge de la Tecnologia mitjançant la ciència ficció a partir de les teories pedagògiques de Ferrer i Guàrdia i Paulo Freire |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |