Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/168017
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Farrerons Vidal, Óscar |
dc.contributor.author | Tàssies i Salse, Francesc Domènec |
dc.date | 2019-06-20 |
dc.identifier.citation | 140675 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/168017 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Technological innovations -- Vocational education |
dc.subject | Motivation in education |
dc.subject | arquitectura docent |
dc.subject | espai d'aprenentatge |
dc.subject | noves metodologies |
dc.subject | vocational training |
dc.subject | learning architecture |
dc.subject | learning environment |
dc.subject | new methodologies |
dc.subject | formació professional |
dc.subject | Innovacions tecnològiques -- Formació professional |
dc.subject | Motivació en l'educació |
dc.title | Acupuntura espacial. L'adequació de l'espai escolar de la formació professional a les noves metodologies didàctiques |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |