To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/168019
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Zurita Mon, Silvia |
dc.contributor.author | Núñez Díez, Núria |
dc.date | 2019-06-11 |
dc.identifier.citation | 132637 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/168019 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Problem-based learning-- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | multidisciplinari |
dc.subject | àmbit |
dc.subject | globalitzat |
dc.subject | aprenentatge |
dc.subject | multidisciplinary |
dc.subject | scope |
dc.subject | globalise |
dc.subject | learning |
dc.subject | projecte |
dc.subject | project |
dc.subject | secundària |
dc.subject | high school |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatoria |
dc.subject | Instituts de batxillerat |
dc.title | Estudi comparatiu de cinc instituts de recent creació que treballen per projectes |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |