Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/170827
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | Robusté Antón, Francesc |
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Castaño Segui, Aleix |
dc.date | 2019-06 |
dc.identifier.citation | PRISMA-130361 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/170827 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Roads |
dc.subject | Express highways |
dc.subject | Anàlisi Cost-Benefici |
dc.subject | Avaluació Financera |
dc.subject | Anàlisi Shift-share |
dc.subject | Impacte socio-econòmic |
dc.subject | Carreteres |
dc.subject | Autopistes |
dc.title | Impacte d’una autopista en el llarg termini: el cas de l’ap7 a la Comunitat Valenciana |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |