El paper dels mitjans de comunicació en la configuració del relat polític. El cas de l'1 d'octubre

dc.contributor
Benach Pascual, Ernest
dc.contributor.author
Dalmau i Fortino, Daniel
dc.date
2019-10-23T07:56:28Z
dc.date
2019-10-23T07:56:28Z
dc.date
2019-01
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/101986
dc.description.abstract
L'objectiu d'aquest treball és extreure el relat que els mitjans de comunicació van oferir sobre el referèndum d'autodeterminació de Catalunya de l'1 d'octubre de 2017. El model de propaganda proposat per Noam Chomsky i Edward S. Herman ens guiarà en l'estudi del funcionament propagandístic del sistema de mitjans de comunicació. S'analitzen vuit diaris, quatre de Catalunya i quatre de Madrid, i es comparen els seus relats.
dc.description.abstract
The aim of this work is to extract tyhe story that the media offered about the referendum on self-determination in Catalonia on October 1, 2017. The propaganda model proposed by Noam Chomky and Edwards D. Herman will guide us in the study of the propaganda functioning of the media system. They analyze eight newspapers, four from Catalonia and four from Madrid, and their sories are compared.
dc.description.abstract
El objetivo de este trabajo es extraer el relato que los medios de comunicación ofrecieron sobre el referéndum de autodeterminación de Cataluña del 1 de octubre de 2017. El modelo de propaganda propuesto por Noam Chomsky y Edward S. Herman nos guiará en el estudio del funcionamiento propagandístico del sistema de mediados de comunicación. Se analizan ocho diarios, cuatro de Cataluña y cuatro de Madrid, y se comparan sus relatos.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
dc.rights
CC BY-NC-ND
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
manufacturació del consens
dc.subject
opinió pública
dc.subject
desinformació
dc.subject
propaganda
dc.subject
fake news
dc.subject
manufacturing consent
dc.subject
public opinion
dc.subject
desinformation
dc.subject
propaganda
dc.subject
fake news
dc.subject
opinión pública
dc.subject
desinformación
dc.subject
propaganda
dc.subject
fake news
dc.subject
manufacturación del consenso
dc.subject
Canards (Journalism) -- TFG
dc.subject
Notícies falses (Periodisme) -- TFG
dc.subject
Noticias falsas (Periodismo) -- TFG
dc.title
El paper dels mitjans de comunicació en la configuració del relat polític. El cas de l'1 d'octubre
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)