To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/173541
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica |
---|---|
dc.contributor | García Espinosa, Antonio |
dc.contributor | Comas Amengual, Ángel |
dc.contributor.author | Ares Terradas, Eduard |
dc.date | 2019-04 |
dc.identifier.citation | PRISMA-138624 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/173541 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Brakes |
dc.subject | Motorcycles--Equipment and supplies |
dc.subject | Ingeniería industrial |
dc.subject | Sistema de frenado Sistema de frenado ABS |
dc.subject | Matlab |
dc.subject | Simulink |
dc.subject | Arduino |
dc.subject | Motocicletes -- Aparells i accessoris |
dc.subject | Frens |
dc.title | Estudio y viabilidad de algoritmos de control de la frenada de una motocicleta |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |