Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/366960

Evaluación de una experiencia formativa en Flipped Classroom para profesores universitarios de la Universidad Pontificia Comillas de Madrid
Ojando, Elena Sofia; Simón Llovet, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Martínez-Felipe, María; Santaolalla, Elsa; Torres, Jorge
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019
Ensenyament -- Innovacions
Ensenyaments -- Mètodes experimentals
Aprenentatge actiu
Aprenentatge per experiència
Professors universitaris -- Avaluació
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
8 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2019, Vol. 37(2)
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
384-200200454-1-PB.pdf 446.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Díaz-Gibson, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Ojando, Elena Sofia; Riera Romaní, Jordi
Simon Llovet, Jordi; Ojando, Elena Sofia; Avila Morena, Xavier; Miralpeix, Antoni; Lopez Vicente, Pau; Prats Fernández, Miquel Angel
Ojando, Elena Sofia; Benito, Maribel; Prats Fernández, Miquel Angel