To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/174454
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. |
---|---|
dc.contributor | Vegas Masià, Maria Pilar |
dc.contributor.author | Soto Gil, Neus |
dc.date | 2019-10-07 |
dc.identifier.citation | 140422 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/174454 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Attention-deficit hiperactivity disorder -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | TDAH |
dc.subject | Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Disseny de recursos i materials per l'alumnat amb TDAH |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |