dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
dc.contributor |
Luzón Narro, Benito Javier |
dc.contributor.author |
Rubio Bocero, Jon |
dc.date |
2019-07-04 |
dc.identifier.citation |
PRISMA-142023 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/175305 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils |
dc.subject |
Motor vehicles -- Design and construction |
dc.subject |
Automobiles -- Design and construction |
dc.subject |
Capota |
dc.subject |
eléctrica |
dc.subject |
4x4 |
dc.subject |
vehículo. |
dc.subject |
Vehicles de motor -- Disseny i construcció |
dc.subject |
Automòbils -- Disseny i construcció |
dc.title |
Diseño, cálculo y construcción de una capota eléctrica para un vehículo 4x4 |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El treball consistirà en el disseny, fabricació i posterior adaptació d'una capota elèctrica en un vehicle 4x4 de dimensions reduïdes. Per al seu desenvolupament, es durà a terme un estudi de forces i moments en els elements que intervenen en l'obertura i tancament de la mateixa. El treball constarà de tres fases:
La primera fase del projecte, es basarà en el disseny de la capota utilitzant un programa de disseny CAD prenent com a referència les mesures reals del vehicle.
La segona fase constarà dels càlculs necessaris per a l'elecció dels elements i materials més adequats per a la construcció de la capota.
Finalment, la tercera fase se centrarà en la construcció d'un prototip a escala real de la capota, i l'adaptació del vehicle per al seu muntatge. |
dc.description.abstract |
El trabajo consiste en el diseño, cálculo, fabricación y posterior adaptación de una capota eléctrica en un vehículo 4x4 de dimensiones reducidas. Para ello, se llevará a cabo un estudio de fuerzas y momentos en los elementos que intervienen en la abertura y cierre de la misma.
El trabajo constará de tres fases:
La primera fase del proyecto, se basará en el diseño de la capota; para ello se utilizará un programa CAD tomando como referencia las medidas reales del vehículo.
La segunda fase constará de los cálculos necesarios para la elección de los elementos y materiales más adecuados para la construcción de la capota.
Por último, la tercera fase se centrará en la construcción de un prototipo a escala real de la capota, y la adaptación del vehículo para su montaje. |