Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/377884

El Growth hacking en la estrategia de captación de audiencias en la nueva economía
Growth hacking in the strategy to attract audiences in the new economy
Coll, Patricia; Micó, Josep-Lluís
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2019
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació social
Màrqueting
Relacions públiques
Growth hacking
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
9 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.31009/hipertext.net.2019.i18.02
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació. Àrea de Documentació de Mitjans i Formats Digitals
Hipertext.net. Revista académica sobre documentación digital y comunicación interactiva, núm. 18, 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format
Growth hacking.pdf 2.299 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters