dc.contributor.author
Antúnez, Serafí
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/1064
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:1064
dc.identifier
urn:10.5565/rev/educar.337
dc.identifier
urn:articleid:20148801n24p89
dc.identifier
urn:oai:educar.revistes.uab.cat:article/337
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/20705
dc.description.abstract
El problema de la calidad en educación se enfoca desde la perspectiva del trabajo colaborativo entre equipos docentes. El trabajo en equipo de los profesores es un campo escasamente analizado, y en este artículo se examinan los factores que en cierta manera lo dificultan, a la vez que se proponen estrategias para su mayor y mejor implementación, en aras a una educación de calidad.
dc.description.abstract
El problema de la qualitat en educació s'enfoca des de la perspectiva del treball col·laboratiu entre equips docents. El treball en equip dels professors és un camp escassament analitzat, i aquest article examina els factors que, en certa manera, el dificulten, alhora que proposa estratègies per incrementar-ne l'ús i per a la seva millor implementació, amb l'objectiu d'assolir una educació de qualitat.
dc.description.abstract
The quality in education is focused from a collaborative work perspective. The teachers teamwork is a field that has not been much sudied. The article analizes the factors that dificult this kind of work. It also suggests strategies to increase and to improve it, in order to reach a higher level of quality in education.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Educar ; N. 24 (1999), p. 89-110
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.title
El trabajo en equipo de los profesores y profesoras : factor de calidad, necesidad y problema. El papel de los directivos escolares