dc.contributor.author
Sardà i Jorge, Anna
dc.contributor.author
Sanmartí, Neus
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/1502
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:1502
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4028
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-32023
dc.identifier
urn:articleid:21746486v18n3p405
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/21690
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4028
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/c285122f-4ec8-429e-b685-15b670b06d98
dc.description.abstract
In this paper a review of the main features of a scientific argumentative text is made. A reference framework and a methodological analysis of the difficulties of a group of students are proposed. Finally, educational proposals are generated to help students learn how to write argumentative texts in science lessons, in order to improve their scientific knowledge.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 18 N. 3 (2000), p. 405-422
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Enseñar a argumentar científicament : un repte de les classes de ciències