dc.contributor.author
Márquez, Conxita
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/5793
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:5793
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ciencies.305
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-34267
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/40316
dc.identifier
urn:oai:ciencies.revistes.uab.cat:article/305
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/52aa09f2-49c9-4181-9112-03e2fca0f525
dc.identifier
urn:articleid:16996712n4p32
dc.description.abstract
Cal reivindicar l'interès de treballar el concepte "cicle" a les diferents etapes educatives (infantil, primària, secundària), presentant algunes experiències, dificultats i reflexions en-torn a alguns dels cicles que es treballen a l'ensenyament obligatori, especialment el de l'aigua.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària ; N. 4 (2006) p. 32-37
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Racionalització de la forma d'actuar
dc.subject
Racionalización de la forma de actuar
dc.subject
Cicles estacionals
dc.subject
Ciclos estacionales
dc.subject
Cicles biològics
dc.subject
Cicle de l'aigua
dc.subject
Ciclo del agua
dc.subject
Cicle dels materials
dc.subject
Ciclo de los materiales
dc.subject
Ciclos biológicos
dc.title
Pensar i veure el món a través del concepte de cicle