Per a l'alumnat d'ESO no és fàcil entendre el desenvolupament d'una seqüència didàctica, concretar les novetats que li aporta, desenvolupar les tasques correctament, comprendre i rectificar les seves equivocacions, expressar arguments o definicions amb sentit... Una part molt fonamental de la nostra feina és ajudar-los a aconseguir-ho i a esdevenir, així, estudiants cada vegada més autònoms.
Catalan
Competències cognitivo-longüístiques; Justificar i argumentar; Utilitzar el llenguatge; Definir; Llegir
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària ; N. 7 (2007) p. 31-35
open access
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/