dc.contributor.author
Jones, Daniel E.
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/32901
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:32901
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-11151
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/41117
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/59d36367-554e-4c21-9579-e66c06c59cbd
dc.identifier
urn:articleid:23405236n14p197
dc.format
application/pdf
dc.relation
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura ; N. 14 (1992) p. 197-207
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.title
El papel de Bertelsmann en el mercado comunicativo español