Nivel de apropiación de la idea de discontinuidad de la materia en alumnos de Bachillerato. Implicaciones didácticas

dc.contributor.author
Gentil González, C.
dc.contributor.author
Iglesias Blanco, A.
dc.contributor.author
Oliva, José Mª
dc.date.issued
1989
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/43473
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:43473
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.5015
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/51246
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/5015
dc.identifier
urn:articleid:21746486v7n2p126
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 7 n. 2 (1989) p. 126-131
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Nivel de apropiación de la idea de discontinuidad de la materia en alumnos de Bachillerato. Implicaciones didácticas
dc.type
Article


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)