dc.contributor.author
Gentil González, C.
dc.contributor.author
Iglesias Blanco, A.
dc.contributor.author
Oliva, José Mª
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/43473
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:43473
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.5015
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/51246
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/5015
dc.identifier
urn:articleid:21746486v7n2p126
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 7 n. 2 (1989) p. 126-131
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Nivel de apropiación de la idea de discontinuidad de la materia en alumnos de Bachillerato. Implicaciones didácticas