dc.contributor.author
Vázquez Alonso, Ángel
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/50124
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:50124
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4954
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/51334
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4954
dc.identifier
urn:articleid:21746486v8n3p251
dc.description.abstract
This paper emphasizes the independence between alternative conceptions and the type of instrument applied to identify them, as well as the usefulness of quantitative criteriums suggested in asses them.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 8 n. 3 (1990) p. 251-258
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Concepciones alternativas en Física y Química de Bachillerato : una metodología diagnóstica