dc.contributor.author
Solsona Pairó, Núria
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/66068
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:66068
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ciencies.374
dc.identifier
urn:articleid:16996712n17p20
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/225118
dc.identifier
urn:oai:ciencies.revistes.uab.cat:article/374
dc.description.abstract
L'article analitza l'ús de dues lectures sobre la xocolata en una classe de química de 4t. d'ESO, durant les quals es desenvolupen algunes competències comunicatives i socials, d'altres relacionades amb el coneixement i interacció amb el mon i la més fonamental d'autonomia i iniciativa personal.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària ; Núm. 17 (Desembre 2010), p. 20-24
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Lectura de textos
dc.subject
Competències bàsiques
dc.subject
Contextualització
dc.title
Fer química amb dues lectures sobre la xocolata