dc.contributor.author
Ruiz Chica, Mª Lucía
dc.contributor.author
Blanco-López, Ángel
dc.contributor.author
Prieto Ruz, Teresa
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/69457
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:69457
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; Núm. Extra (2005), p. 1-6
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Dominio específico
dc.subject
Progreso en la comprensión
dc.subject
Teorías de los alumnos
dc.title
Las teorías de los alumnos y el progreso en la comprensión de las disoluciones