Un exemple de millora de la metodologia docent i de l'avaluació dels aprenentatges en l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica

Author

Puigvert i Planagumà, Gemma

Publication date

2009

Abstract

En aquesta contribució, s'hi presenten els resultats d'un projecte d'innovació docent que va permetre crear unes pàgines docents interactives pensades per a l'assignatura Llatí i Cultura Clàssica de la titulació d'Humanitats, però d'ús possible en altres assignatures del futur grau en Estudis Clàssics.


This article presents the results of a research project on innovative teaching methodologies. Interactive teaching webpages were created to be used in the subject Latin and Classical Culture, inscribed in the Humanities Degree, although the materials created can also be used in other subjects of the future Classical Studies Degree that is currently under development.

Document Type

Article

Language

Catalan

Subjects and keywords

Llatí i Cultura Clàssica; Espai europeu d'educació superior (EEES); TIC; Latin and Classical Culture; European Higher Education Area (EHEA); IT

Publisher

 

Related items

Faventia ; Vol. 31, Núm. 1-2 (2009), p. 295-303

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/

This item appears in the following Collection(s)