dc.contributor.author
Fontich, Xavier
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/85001
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:85001
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/e8f9c731-3bf0-4628-a6de-79bdb6dc0557
dc.description.abstract
Aquesta tesi doctoral se centra en la construcció del coneixement gramatical d'alumnes d'ESO en la interacció en petit grup i en el marc d'un model d'intervenció, el de Seqüència Didàctica de Gramàtica (SDG). La recerca ha mostrat fortes discrepàncies a l'hora de valorar el paper que la instrucció gramatical ha de jugar en la instrucció sobre l'ús de la llengua.
dc.description.abstract
Esta tesis doctoral se centra en la construcción del conocimiento gramatical de alumnos de ESO en la interacción en pequeño grupo y en el marco de un modelo de intervención, el de Secuencia Didáctica de Gramática (SDG). La investigación ha mostrado fuertes discrepancias a la hora de valorar el papel que la instrucción gramatical debe jugar en la instrucción sobre el uso de la lengua.
dc.format
application/pdf
dc.format
application/pdf
dc.relation
UAB divulga ; Marzo 2011, p. 1-2
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.title
Ensenyament de la gramàtica i la construcció del saber metalingüístic