El papel del DirCom en las organizaciones

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Enrique, Ana María
dc.contributor.author
Paredes Batista, Alejandra
dc.date.accessioned
2009-07-21T12:48:42Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:35Z
dc.date.available
2009-07-21T12:48:42Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:35Z
dc.date.created
2009
dc.date.issued
2009-07-21T12:48:42Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39532
dc.description.abstract
El paper del DirCom en les organitzacions és un treball de fi de carrera en el que es fa una aproximació al perfil professional del Director de Comunicació. Conté una primera part teòrica, basada en la opinió de diversos autors i una segona part pràctica en la que s’estudia si els tres DirCom entrevistats s’ajusten a la teoria proposada
cat
dc.format.extent
122 p.
ca
dc.format.extent
2520428 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Empreses
ca
dc.subject.other
Comunicació
ca
dc.subject.other
Imatge corporativa
ca
dc.title
El papel del DirCom en las organizaciones
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-PAREDES-2009.pdf

2.403Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)