Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/39534

Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas
Llerins Latorre, Olga
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Piera Miquel, Mercedes
Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.
22-07-2009
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Begudes alcohòliques
Màrqueting
Relacions públiques
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
63 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-LLERINS-2009.pdf 376.2 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem