dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Robinat Rivadulla, José Ramón |
dc.contributor.author |
Sabaté Juncosa, Mª Teresa |
dc.date.accessioned |
2009-07-22T08:43:08Z |
dc.date.available |
2009-07-22T08:43:08Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-22T08:43:08Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39535 |
dc.format.extent |
73 p. |
dc.format.extent |
660334 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Responsabilitat social de l'empresa |
dc.subject.other |
Imatge corporativa |
dc.subject.other |
Patrocini |
dc.title |
Responsabilidad social corporativa: orígenes, estado actual y tendencias |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El treball “Responsabilitat Social Corporativa: orígens, estat actual i tendències”
pretén recollir els inicis, l’actualitat i el futur desenvolupament d’aquesta pràctica
també anomenada Responsabilitat Social Empresarial (RSE), basada en la
contribució activa i voluntaria a la millora social, econòmica i ambiental per part de
les empreses. Per a entendre el concepte en la seva totalitat és necessari relacionar
la RSC amb la Reputació Corporativa (RC) que, a la vegada, és directament
proporcional a la confiança generada als stakeholders. Degut a la crisi, aquest camp
està experimentant una evolució de la RSC 1.0 a la RSC 2.0 que es veurà
desenvolupada al llarg d’aquest treball. |