Author

Vargas Díaz, Claudia Lorena

Publication date

2012

Abstract

Saber comunicar les matemàtiques a alumnes de secundària és l'objectiu principal en la formació de futurs professors d'institut. Sabem però si els estudiants assoleixen les competències necessàries per ensenyar matemàtiques? En aquest sentit, Claudia Lorena Vargas ha presentat una tesi doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora quines capacitats adquireixen els estudiants del Màster de formació del professorat de Matemàtiques.


Saber comunicar las matemáticas a alumnos de secundaria es el objetivo principal en la formación de futuros profesores de instituto. ¿Sabemos si los estudiantes alcanzan las competencias necesarias para enseñar matemáticas? En este sentido, Claudia Lorena Vargas ha presentado una tesis doctoral titulada "Evaluación de la competencia comunicativa en la formación del profesorado de matemática de educación secundaria" en la que explora qué capacidades adquieren los estudiantes del Máster de formación del profesorado de Matemáticas.

Document Type

Article

Language

Catalan

Spanish

Publisher

 

Related items

UAB divulga ; maig 2012, p. 1-1

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.

https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/

This item appears in the following Collection(s)