dc.contributor.author
Fernández Peña, Emilio
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/105946
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:105946
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-71081
dc.identifier
urn:articleid:11371102n8p363
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/a1f22106-9540-42d6-a694-0fe94ca5efb9
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Enrique BUSTAMANTE, La Televisión económica : financiación, estrategias y mercados. Barcelona : Gedisa, 1999
dc.format
application/pdf
dc.relation
Zer (Bilbao. 1996) ; N. 8 (2000), p. 363-366
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Televisió Aspectes econòmics
dc.subject
Aspectos económicos
dc.title
De la pluralidad en la unidad