dc.contributor.author
Suquet Capdevila, Josep
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/111624
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:111624
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/4c4c84ac-64b3-45d0-bed7-fa10ed622870
dc.description.abstract
Una tesi doctoral llegida a la UAB ha provat de determinar si la mediació és un mecanisme eficaç de resolució de disputes en l'àmbit dels consumidors. També ha analitzat si aquest àmbit permet la introducció de les tecnologies de la informació i la comunicació (TICs) i particularment, la mediació en línia. A més, ha estudiat quins principis poden ser aplicables a un procés de mediació en línia de consum a Catalunya, per la qual cosa ha analitzat diversos instruments normatius d'àmbit europeu, estatal i català.
dc.description.abstract
Una tesis de la UAB ha intentado determinar si la mediación es un mecanismo eficaz de resolución de controversias en el ámbito de los consumidores. También ha analizado si este ámbito permite la introducción de las tecnologías de la información y la comunicación (TICs) y particularmente, la mediación en línea. Además, la investigación tiene por objetivo determinar qué principios pueden ser aplicables a un proceso de mediación en línea de consumo en Cataluña, por lo que se analizan diversos instrumentos normativos de ámbito europeo, estatal y catalán.
dc.description.abstract
A doctoral thesis at the UAB aims at considering whether mediation is an efficient mechanism of redress in the consumer domain, as well as to determine whether the B2C domain supports the introduction of ITCs and particularly, online mediation procedures. Moreover, the research aims at determining what regulatory principles can be applicable to the online consumer mediation process in Catalonia. Therefore, different legislative instruments at the European, Spanish and Catalan Law levels are analysed.
dc.format
application/pdf
dc.format
application/pdf
dc.format
application/pdf
dc.relation
UAB divulga ; Juliol 2013, p. 1-1
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.title
La mediació de consum en línia a Catalunya