dc.contributor.author
Colet, Jordi
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/114091
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:114091
dc.identifier
urn:10.5565/rev/grafica.12
dc.identifier
urn:articleid:20149298v2n3p27
dc.identifier
urn:oai:grafica.revistes.uab.cat:article/12
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-83450
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/283804
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/a85c9334-952f-43bd-8f7f-3d47caaaf160
dc.description.abstract
Aquesta investigació aborda l'estudi del disseny estructural i gràfic en els envasos des de la perspectiva del missatge publicitari. L'objecte d'estudi s'ha centrat en la implementació del codi visual que regula el disseny dels envasos a fi de facilitar el reconeixement tipològic del producte en un escenari advers i molt competitiu: el punt de venda. La metodologia experimental ha estat un disseny factorial de mesures repetides. Aquest enfoc ha permès plantejar una anàlisi estadística multivariable.
dc.description.abstract
This research focuses on the structural and the graphic pack design from the perspective of advertising message. The theoretical framework is limited by the conceptual dimensions of the visual artifact: communicative, material, commercial and psychological. How is formulated the visual message has become the leitmotiv of this work. Our subject is the implementation of the visual code that governs packaging in order to facilitate their typological recognition in an adverse and very competitive scenario: the point of sale. In this case, the study has been implemented with cans of cola. The experimental methodology used was an analysis of variance in repeated measures design. This approach has allowed us to do a multivariate statistical analysis.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Grafica ; Vol. 2, Núm. 3 (2014), p. 27-45
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.subject
Percepció pack
dc.title
El disseny de l'envàs com a estratègia per a la identificació tipològica del producte : estudi a l'entorn del prototipus visual en un refresc de cola