Author

Galán-Mañas, Anabel

Publication date

2014

Abstract

Un estudi portat a terme al Departament de Traducció i d'Interpretació analitza l'aprenentatge per projectes com a metodologia per adquirir les competències necessàries per a l'exercici de la professió de traductor. El treball conclou que treballar amb projectes reals a l'aula augmenta el rendiment acadèmic i la implicació de l'estudiant, possibilita que l'estudiant integri les competències generals (treball cooperatiu, comunicació oral i escrita, planificació, etc.) amb les específiques del traductor, i crea relacions interdisciplinàries al llarg de tot el procés de traducció.


Un estudio llevado a cabo en el Departamento de Traducción e Interpretación analiza el aprendizaje por proyectos como metodología para adquirir las competencias necesarias para el ejercicio de la profesión de traductor. El trabajo concluye que trabajar con proyectos reales en el aula aumenta el rendimiento académico y la implicación del estudiante, posibilita que el estudiante integre las competencias generales (trabajo cooperativo, comunicación oral y escrita, planificación, etc.), como las específicas del traductor, y crea relaciones interdisciplinarias a lo largo de todo el proceso de traducción.

Document Type

Article

Language

Catalan

Spanish

Publisher

 

Related items

UAB divulga ; febrer 2014

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.

https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/

This item appears in the following Collection(s)