L'ensenyament de l'urbanisme com a procés generador de canvi

Author

Matilla Ayala, Xavier

Publication date

2014

Abstract

Després d'analitzar la situació actual dels estudis d'urbanisme, l'autor enumera quins són els principals reptes que ha d'afrontar l'ensenyament d'aquesta disciplina i assenyala el camí cap a un nou model educatiu més centrat en la capacitat de reflexionar i d'aprendre de l'alumne que en el professor i en la doctrina que s'ha de transmetre.

Document Type

Article

Language

Catalan

Spanish

Publisher

 

Related items

Papers (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ; Núm. 57 (Gener 2014), p. 26-33

Rights

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

This item appears in the following Collection(s)