dc.contributor
Amador Muñoz, Luis,
dc.contributor
Mateos Claros, Francisco,
dc.contributor
Pérez de Guzmán Puya, Victoria,
dc.contributor.author
Moreno-Crespo, Pilar
dc.contributor.author
Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Ciencias Sociales
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/118545
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.1388
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:118545
dc.identifier
urn:articleid:21746486v32n2p297
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/1388
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/287539
dc.identifier
urn:scopus_id:84987845536
dc.description.abstract
Programa de Doctorado en Desigualdades e Intervención Social Fecha de presentación: 29 de noviembre de 2011. Recibido: enero 2014
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; Vol. 32, Núm. 2 (Junio 2014), p. 297-298
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
La educación en adultos mayores : percepción de dificultades de aprendizaje y calidad de vida [Tesis doctoral]