dc.contributor.author
Úcar, Xavier
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/123778
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:123778
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-10332
dc.identifier
urn:articleid:23865660v5p159
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/a703839b-baf0-474c-b2ee-d388dc2eefe4
dc.description.abstract
One of the most complex processes in the socio cultural interventions is the evaluation. In this article is presented the theorical development wich leads to the design and elaboration of a multiinstrumental tool that enables the evaluation of the multicultural animation (multicultural development) processes implemented through theatre. In the same way the results obtained after its application to eight initiatives of this characteristics are presented.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Teoría de la educación ; Vol. 5 (1993), p. 159-177
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
La animación teatral : los procesos de evaluación de intervenciones socioculturales implementadas por medio de técnicas y elementos teatrates