Nous formats de publicitat interactiva en televisió : una proposta per a la seva anàlisi i classificació

Author

Aymerich Franch, Laura

Publication date

2008

Abstract

L'article s'endinsa en el terreny de la publicitat interactiva en televisió, un fenomen emergent poc explorat per la literatura, que presenta perspectives importants de desenvolupament. Els resultats exposats es basen en els obtinguts en el marc del treball de recerca "Nous formats publicitaris en televisió interactiva" (Aymerich 2007), on es van desenvolupar i validar una sèrie de paràmetres per a l'anàlisi de productes de publicitat interactiva en televisió i es va presentar una proposta de classificació dels principals formats de publicitat interactiva en televisió del mercat actual. A partir de l'aplicació d'aquests paràmetres, podem classificar els diferents productes de publicitat interactiva dins d'aquesta tipologia. Tant la proposta d'anàlisi com la tipologia presentada esdevenen eines útils i aplicables a la investigació sobre productes publicitaris interactius per a televisió. Finalment, s'exploren també els principals suports i la ubicació de la publicitat interactiva, així com els seus objectius de màrqueting prioritaris.

Document Type

Article

Language

Catalan

Subjects and keywords

Publicitat interactiva; Televisió interactiva; Interactivitat; Formats publicitaris

Publisher

 

Related items

Quaderns del CAC ; Núm. 30 (Gener-Juny 2008), p. 103-112

Rights

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

This item appears in the following Collection(s)