dc.contributor.author
Duran-Bellonch, Mar
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/126339
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:126339
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-71111
dc.identifier
urn:articleid:23865660v13n2p441
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/6d343297-4bd1-4bef-a09e-3f3fe33e863c
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/89e818b3-45e1-452a-8b0f-e9d91872d490
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Elena CANO (coord.). Buenas prácticas en la evaluación de competencias. Cinco casos de educación superior. Barcelona: Laertes Educación, 2011.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Teoría de la educación ; Vol. 13, Num. 2 (2012), p. 441-443
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Buenas prácticas en la evaluación de competencias. Cinco casos de educación superior