dc.contributor.author
Dooly Owenby, Melinda
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/144849
dc.identifier
urn:10.5565/rev/jtl3.656
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:144849
dc.identifier
urn:oai:jtl3.revistes.uab.cat:article/656
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/303041
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/303038
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/303039
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/303040
dc.description.abstract
As the year draws to an end, we offer you a variety of articles for the holiday season. This issue's featured author is Evelyn Arizpe (Glasgow University) and we also have an interview with Jazone Cenoz from the University of the Basque Country, accompanied by our regular research articles, all very relevant to current topics in the teaching and learning of language and literature.
dc.description.abstract
En cette fin d'année, nous vous offrons une variété d'articles pour les vacances. L'auteure sélectionné de ce numéro est Evelyn Arizpe (Université du Glasgow), un entretien avec Jazone Cenoz, de l'Université du Pays Basque avec trois articles de recherche de jeunes chercheurs prometteurs.
dc.description.abstract
Con el año ya esta a punto de acabar, les ofrecemos una serie de artículos para las vacaciones de Navidad. La autora destacada de esta edición es Evelyn Arizpe (Universidad de Glasgow). También les ofrecemos una entrevista con la investigadora en educación multilingüe de la Universidad del País Vasco, Jazone Cenoz y por supuesto tres artículos de investigación muy actuales en el campo de la didáctica de la lengua y la literatura.
dc.description.abstract
Ara que l'any arriba a la seva fi, us oferim una varietat d'articles per a les vacances. L'autora destacada d'aquest volum és Evelyn Arizpe (Universitat de Glasgow) i també us oferim una entrevista amb Jazone Cenoz, de la Universitat del País Basc, tot acompanyat per tres articles d'investigació que són molt rellevants per als temes actuals en el camp de didàctica de la llengua i la literatura.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature ; Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015), p. 1-8
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.subject
Editor's notes
dc.subject
Lettre de l'éditrice
dc.subject
Nota de la editora
dc.subject
Nota de l'editora