Els qüestionaris com a instruments per a l'avaluació de competències transversals

Autor/a

Casanellas Chuecos, Montserrat

Medir Tejado, Lluís

Montolio Estivill, Daniel

Solé Català, Marina

Fachelli, Sandra

Fecha de publicación

2014

Resumen

Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation


En la present comunicació es presenta l'experiència desenvolupada en l'ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l'ús dels qüestionaris com a instruments d'avaluació del grau de satisfacció de l'alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d'aprenentatge.

Tipo de documento

Article

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Qüestionaris; Avaluació; Competències transversals

Publicado por

 

Documentos relacionados

Revista del Congrés Internacional de Docència ; Núm. 2 (2014)

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)